Monday, January 31, 2011

tak salah kan mencuba :)

Assalamualaikum..

Wahai mata, silalah mengantuk. Now it's 335 in the morning tapi mata takmau tutup. Ini sume gara gara dah tetido dlm cinema td. Tgk cite The Green Hornet with family. Sape suh tgk late nite movie kan dah ngantuuuuukkkk. Kesimpulannye, xtau cite tu pasal ape. Sigh!

Ok ok actually the tajuk of this post is about me trying to create new post thru my blekberi. Hehee. Ok call me kampung cos I've nvr done this before. Errkk. Kampung girl!!

I'm actually using this app called 'Bolt'. Best jugak sbb this Bolt mcm internet browser kat your laptop or desktop. Bukan macam browser mobile biasa yang terhad kepada aplikasi tertentu je. Try it! U'll love it :)

Today, a bit penat sbb the whole day jalan jalan with my sister, Chun and my bf. Tgahari td anta Chun pg Dewan Seri Endon, Putrajaya for her classmate's wed. While waiting for her, kitorg pg alamanda. Jalan jalan je. Tp tershoping la jugak. At the same time shopping belated birthday present for Chun. Sbb dh janji before tis so kena la tunaikan janji, kate encik boifren. Hehee.

Then, amek Chun kt dewan tu and handover the gift to her. Nasiiibbb die suke :p Right after that, kitorg trus menuju ke KL tanpa mengetahui arah tuju. Last2 ke Sunway Pyramid langkah kami. Tujuan utama, cari gift for the newborns. Yeaayyy!! Me likey likey! One for boifren's new anak buah, Zaquan Myrza and another one for my first anak buah yang belum keluar dari perut mummynye. Can't wait! Can't wait!

Penat pusingggggg mencari presents. Banyaknyeee choices. Sume cute!! Last2 end up bli jgk laa. Sbb dh penat bli je brg kat kedai terakhir yg kitorg masuk. Takpe, niat tu yg penting kan :)

After that singgah umah amek my bro, Ikhlas and trus pegi Pavilion jumpe Yom and Abg Halmee yg dah bli ticket movie utk kitorg. Mr. Boifren trus pulang after drop kitorg sebab esok die kejeee. Saye cutiii!! Yeehaaaaa! Lepak lepak at Starbucks then tengok movie. Belom separuh jalan cite tu, half of us dah zzzz. Kekekekekeke. Terjaga kejap kejap sebab org gelak. -__-"

Lepas muvi, trus pulangg dan here I am. Baru lepas cuci mekap, baru tuka baju, baru tutup lampu and bukak lampu tido, guling guling baring atas katil and ready to sleep.

Gudnite sayangs! Hv a sweet dream!


P/S: I love u, u know I do :)

No comments: